FAQ

Hoe te beginnen? 

Je begint met je datum te selecteren. Zo weet je direct wat er dan nog beschikbaar is. Wanneer je al je favoriete items hebt ingegeven ga je naar je winkelmandje. Daar krijg je een overzicht en kan je nog aanpassen naar wens. Alles gecontroleerd en in orde? Dan kan je je bestelling voltooien en krijg je je bestelbevestiging via mail.

Je kan niet alle gewenste items vinden? 

We zoeken graag nieuwe dingen en vullen regelmatig onze verzameling aan. Dus moest je iets niet vinden, kan je altijd even bellen of mailen. We horen graag naar wat je op zoek bent en wie weet ligt het wel binnen handbereik! 

Hoelang mag ik mijn bestelling houden?

Je kan je huurperiode zelf selecteren. Je huurt je items steeds voor max. 3 werkdagen. Bijvoorbeeld: je event is op zaterdag. Dan zijn de items "all yours” van donderdag tot maandag, ofwel van vrijdag tot dinsdag. Zo bepaal je zelf of je een dagje eerder wilt decoreren of een dagje langer wilt bekomen 😉. Moest er iets niet beschikbaar zijn mag je ons altijd contacteren en dan bekijken we het even samen. 

Wat gebeurt er na het voltooien van de bestelling? 

Geen nood, je hoeft nog niets te betalen. Eerst volgt een bevestiging in je mail zodat je een overzichtje hebt. Kijk ook zeker je spam na, moest er niets verschijnen dan zijn wij te bereiken op het nr 0477/24.50.43. Je komt uit bij Thalia. Wij gaan aan de slag met je bestelling en mailen je een offerte. Na ondertekening van deze offerte (mag uiteraard digitaal) is je bestelling definitief en good to go! 

Wanneer betaal ik mijn bestelling?

Ten laatste 2 weken voor je event sturen we je een pro-forma factuurtje op. De betaalmethode kies je helemaal zelf: overschrijving, cash betalen bij levering (of afhaling) of via Payconiq. Na je event krijg je een voldaan-factuurtje toegestuurd.

Hoe werkt levering en afhaling door Stubborn Monkey? 

We kunnen ook je spullen ter plaatse leveren. Standaard bedragen de leveringskosten €0,7 per gereden kilometer. En dit maal 4, want we rijden 4x op en neer. Onze teller start vanaf Meidoornlaan 25 in Kalmthout en stopt aan het leveringsadres. We leveren op een gelijkvloers en een verharde weg. Wanneer je een moeilijk te bereiken event-locatie hebt weten we het graag vooraf. Dan bekijken we even samen hoe en wat, want alles is bespreekbaar.... 

De spullen worden in handige boxen en kratten geleverd en zorgvuldig verpakt. Verpakkingen hou je best bij zodat je die nadien terug kan gebruiken. We overlopen je bestelling en dan is het helemaal aan jou!

Wanneer je event voorbij is halen we alles terug op. We spreken een momentje af en verwachten dat alles klaarstaat om in te laden. Glazen (en ev. vaasjes) mogen weer rechtop (en leeg) in de glazenkratten gezet worden. Wanneer je borden, servies huurt is het voldoende de etensresten te verwijderen. Eens terug thuis worden ze bij ons met de grootste zorg behandeld 😉.  

Kan ik zelf mijn bestelling afhalen en terugbezorgen? 

Natuurlijk mag je ook zelf instaan voor het vervoer van je bestelling. Ook hier spreken we een momentje af en zal alles klaarstaan in Meidoornlaan 25 in Kalmthout. We overlopen even je bestelling en je kan inladen. Omdat we met fragiele producten werken wordt er niets vervoerd in een aanhangwagen. Na je event hetzelfde, we spreken af, we overlopen en wij wassen af....

Werken jullie met een waarborg?

Een ongeluk zit in een klein hoekje! Daarom rekenen we een waarborg van 20% aan op je totale bestelbedrag. Deze wordt vermeld op je offerte en order en betaal je tegelijk met je bestelling. Als na je event blijkt dat alles in orde is, storten we je borg meteen terug. Merken we toch iets op contacteren we je en wordt dit eventueel verrekend. Meer info vind je in onze algemene voorwaarden.

Change of plans? 

Oh boy, er gebeurt iets onvoorziens en je wilt je bestelling toch nog wijzigen? In principe staan na de ondertekening je items voor jou gereserveerd. Moest er toch iets veranderen, proberen we flexibel te zijn en denken we graag mee. Uiteraard in de mate van het mogelijke, andere items moeten nog beschikbaar zijn en het verhuurbedrag blijft ongeveer hetzelfde. Je kan je bestelling tot max. 2 weken voor je afhaaldatum aanpassen. Wanneer je de bestelling helaas moet annuleren geldt onze compensatievergoeding. Meer details hierover vind je in onze algemene voorwaarden.

Geen tijd om te decoreren of tafel te dekken? 

No worries, het liefst van al assisteren wij je! Ons enthousiasme krijg je er gratis bij. Dan spreken we best eerst af om ideeën uit te wisselen. In een volgend stadium maken we die ideeën concreet en bespreken we de praktische puntjes. En wanneer je feest er is, zijn wij daar om alles in gereedheid te brengen... Dan is het voor jou enkel nog “time to shine”!